1. Servicii Plenerg S.R.L.
Asistenta pre-contractuala si dupa incheierea contractului de furnizare-societatea noastra , prin intermediul specialistilor sai va ajuta sa intelegeti cat mai bine mecanismele si procesele de functionare ale pietei de energie electrica.
Incheierea de contracte conexe(distributie si transport) obligatorii pe piata de energie electrica nationala-asiguram incheierea contractelor conexe(contractele de distributie si de transport) pentru toti consumatorii sai finali indiferent de numarul de puncte de furnizare detinute si amplasarea lor pe teritoriul Romaniei.
Informarea prompta a consumatorilor cu privire la modificarile survenite asupra reglementarilor legislative aflate in vigoare-specialisti nostri asigura informarea prompta a consumatorilor sai finali, cu privire la modificarile survenite asupra legislatiei in vigoare specifice furnizarii de energie electrica.
2. Solicitari si reclamatii:
b. Modalitati de transmitere a plangerilor
Pentru nemulțumirile dumneavoastră privind contractarea serviciului de furnizare a energiei electrice, ofertarea de prețuri și tarife, facturarea contravalorii energiei furnizate, continuitatea în alimentarea cu energie electrică, asigurarea calității energiei electrice furnizate, funcționarea grupurilor de măsurare, schimbarea furnizorului, informarea conform cerințelor legislației în vigoare, modul de rezolvare a plângerilor, alte probleme de furnizare/distributie a energiei electrice, puteți depune sau transmite o sesizare/ reclamație/ plângere.
c. Modul de solutionare a plangerilor clientilor finali ai Plenerg S.R.L. privind contractele de furnizare energie electrica
In conformitate cu Procedura Cadru elaborata de ANRE nr 16 din 18.03.2015 pentru solutionarea plangerilor clientilor finali, cat si Procedura Interna P.O…….., care se regasesc mai jos, va comunicam faptul ca puteti sa ne contactati prin urmatoarele canale:
Monica Mancasi
tel: 0040760770654
In intervalul orar 08:00-17:00 de luni pana vineri, plangerile, reclamatiile, sesizarile clientilor sunt preluate de Serviciu Clienti din cadrul Compartimentului de Furnizare Energie Electrica al Plenerg S.R.L. in Municipiul Bucureşti, Strada Liviu Rebreanu, nr.4 Centrul comercial si de Loisir Park Lake, etaj 2, Biroul nr. 7
Programul audientelor este de Luni pana Vineri in intervalul orar 09:00-16:00.
Termenul legal de depunere al plangerilor este de 5 zile lucratoare de la data faptului, iar termenul legal de solutionare al acestora este de 15 zile lucratoare.
In situatiile in care Plenerg S.R.L. nu satisface plangerile clientilor sai, acestia au urmatoarele drepturi:
– de a apela ANRE: Str Ctin Nacu, nr 3, Bucuresti, sectorul 2, cod postal 020995, Romania; tel :+40 021 327 8174; +40 021 327 81 00; fax: +40 021 312 43 65; email: anre@anre.ro;
– de a apela la alte procedure extrajudiciare de solutionare a plangerilor;
– de a se adresa instantei judecatoresti competente.
3. Securitatea electrica:
Utilizeaza energie electrica in siguranta.
Pentru a preintampina eventuale accidente in urma folosirii energiei electrice, este necesar sa fie respectate o serie de instructiuni de siguranta atat in interiorul cat si in exteriorul locuintei.
Reguli de siguranta in interiorul locuintei:
- Aparatele electrice mici, dupa utilizare sa fie scoase din prize;
- Aparatura electrica nu se depoziteaza si nu se utilizeaza in apropierea surselor de apa. Daca aparatul intra in contact cu apa in timp ce este in functiune, trebuie scos din priza.
- Cand se doreste decuplarea aparatului electric de la sursa de energie electrica, se prinde de stecher si nu de cablu. Verificati periodic cablurile aparatelor sa fie intact; daca izolatia este rupta sau inexistenta pe suprafete mici, cablurile trebuie sa fie inlocuite, existand pericol de electrocutare.
- Evitati intinderea cablurilor de alimentare ale aparatelor electrice in apropierea surselor de caldura(radiatoare, calorifere, etc) sau pe sub usi, locuri in care izolatia cablurilor poate sa sufere deteriorari(rupta, arsa, topita partial).
- Evitati conectarea mai multor aparate electrice la o singura priza. Se evita astfel pericolul aparitiei fenomenului de supraincalzire a cablurilor si izbucnirea incendiilor.
- Asigurati-va ca in panoul de sigurante din locuinta dumneavoastra are pe fiecare siguranta marcat circuitul electric pe care il deserveste, astfel incat sa poata sa fie oprita imediat in caz de nevoie.
- Inainte achizitionarii unui aparat electric, verificati cu atentie indicatiile cu privire la cerintele de electricitate.
Reguli de siguranta in afara locuintei:
- Nu taiati singuri copacii are se afla in imediata apropiere a unor stalpi de electricitate. Apelati la persone calificate pentru acest lucru.
- In cazul in care sunteti ud pe maini sau pe picioare sau daca stati pe sol ud, nu folositi aparatura electrica.
- In cazul in care realizati sapaturi , asigurati-va ca nu exista cabluri electrice.
- Nu permiteti copiilor sa se urce in copaci sau sa inalte zmeie in apropierea stalpilor de electricitate.
- Nu atingeti cabluri electrice cazute la pamant.
4. Semnalare intreruperi in alimentarea cu energie electrica.
- Clienti racordati la sistemul energetic gestionat de Plenerg: telefon- 0799/744229
- Clienti racordati la sistemele gestionate de distribuitorii concesionari:
- FDEE Electrica Distributie Muntenia Nord(judetele Galati, Braila, Dambovita, Buzau, Prahova, Vrancea)
- FDEE Electrica Distributie Transilvania Nord(judetele Bihor, Salaj, Bistrita Nasaud, Cluj, Maramures, Satu Mare)
- FDEE Electrica Distributie Transilvania Sud( judetele Brasov, Alba, Sibiu, Covasna, Harghita, Mures);
- Eon Distributie( judetele Bacau, Botosani, Iasi, Neamt, Suceava, Vaslui),
- Cez Distributie( judetele Arges, Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Teleorman, Vaslui)
- Enel Distributie( municipiul Bucuresti, judetele Ilfov, Giurgiu, Timis, Arad, Hunedoara, Caras Severin, Constanta, Calaras, Tulcea, Ialomita)